Tootmisaastad:
Sellise kerega mudeleid toodeti aastatel 1971-72.
Kere omadused:
Erinevalt teistest tolleaegsetest muskelautodest kaotas Plymouth 1971-st aastast lahtise katusega Road Runneri mudeli valikust ning toodeti ainult kupee kerega varianti. 1972. aasta Plymouth Road Runneril oli kroomist esiosa – varasemalt oli see kerega ühte värvi.
Varustus:
1972 oli Plymouth’l enamikel autodel sama standard varustus, mis sisaldas suuri tagatulesi koos helkuritega, kütusepaagi kaitse süsteem kokkupõrke korral, suunatuled (koos külgedel välja ulatuvate suunatuledega), roolilukk, turvavööd kõikidel istmetel (kolmepunkti vööd esiistmetel), suured pehmendustega päikesesirmid, ohutuled, elektrimootoriga kojamehed, peatoed esiistmetel ja vasak tahavaate peegel (parema poole oma puudub).
Lisavarustuse valikus olid ralli veljed, elektrilised aknad, kapoti avamise võimalus salongist, kerevärvi küljepeegel (sport), konditsioneer, ketaspidurid koos pidurivõimendiga ees, katuseluuk, dekoratiiv triibud kerel ja sport rool.
Lisaks oli valik mitme erineva mootori vahel: 340ci (240hp); 400ci (255hp); 440ci (280hp) ja 440ci + 6 (kolme kahekambrilise karburaatoriga ning see oli 330 hobujõuline.)
Auto hind esinduses:
–
Huvitavad faktid:
Ainult 5 3×2 karburaatoriga mootorit toodeti. Nende tootmine lõpetati kuna see ei vastanud tolleaegsetele ettenähtud saastenormidele.
1972 toodeti 7628 mudelit.