Tootmisaastad:
Sellise kerega mudeleid toodeti aastatel 1966-72.
Kere omadused:
1966 alustati viienda generatsiooni Chargerite tootmisega. Tegemist oli neljanda põlvkonna raamile ehitatud kastikaga, mille kere detailid olid natuke nurgelisemad, oli suurema kabiiniga ja rikkalikuma mootorivalikuga. 1970 tehti uuendusi kerele tulenevalt uutest regulatsioonidest, millega seoses paigaldati autole uued suunatuled ja ääretuled. Muudeti ka esivõret.
Varustus:
Standard varustusse kuulusid salongi soendus, kahe kiirusega elektrilised kojamehed, kahe punkti turvavööd, kindalaegas.
Lisavarustusena oli valikus: AM raadio, roolivõimendi, pidurivõimendi, kolmepunkti turvavööd, konditsioneer, avatav tagaaken, korvistmed, ilukilbid.
Mootoreid oli kokku valikus 7 erinevat. Käigukastidena oli valikus 3 erinevat varianti: 3 käiguline manuaal, nelja käiguline manuaal ja kolme käiguline automaat käigukast.
Kuna tegemist oli siiski töölistele suunatud autoga, siis oli võimalik 1969 aastast võimalik valida ka tehases valmistatud kolme erineva spetsifikatsiooniga sõidukeid:
Contractor Special - kõvemate vedrudega tagasillal, kasti külge ehitatud tööristakastidega, suuremate küljepeeglite, tagastange astmelauaga, lisavalgustusega ja valikuliselt oli võimalik veel lisada mootoriruumist lisatoite väljavõte elektritööriistadele või muudele seadmetele.
Heavy Duty Soecial - kõvemate vedrudega tagasillal, suurema akuga, võimsama generaatoriga, tagastangel astmelauaga ja lisa voolunäidikutega. Sama põhja peale oli võimalik ka tellida tehase poolt vaguni lisaga auto (voodikohtade ja muu laadsega).
Farm & Ranch Special - kõvemate vedrudega tagasillal, suurema akuga, võimsama generaatoriga, kõrgendatud kasti äärtega.
Auto…
Tootmisaastad:
Sellise kerega mudeleid toodeti aastatel 1966-72.
Kere omadused:
1966 alustati viienda generatsiooni Chargerite tootmisega. Tegemist oli neljanda põlvkonna raamile ehitatud kastikaga, mille kere detailid olid natuke nurgelisemad, oli suurema kabiiniga ja rikkalikuma mootorivalikuga. 1970 tehti uuendusi kerele tulenevalt uutest regulatsioonidest, millega seoses paigaldati autole uued suunatuled ja ääretuled. Muudeti ka esivõret.
Varustus:
Standard varustusse kuulusid salongi soendus, kahe kiirusega elektrilised kojamehed, kahe punkti turvavööd, kindalaegas.
Lisavarustusena oli valikus: AM raadio, roolivõimendi, pidurivõimendi, kolmepunkti turvavööd, konditsioneer, avatav tagaaken, korvistmed, ilukilbid.
Mootoreid oli kokku valikus 7 erinevat. Käigukastidena oli valikus 3 erinevat varianti: 3 käiguline manuaal, nelja käiguline manuaal ja kolme käiguline automaat käigukast.
Kuna tegemist oli siiski töölistele suunatud autoga, siis oli võimalik 1969 aastast võimalik valida ka tehases valmistatud kolme erineva spetsifikatsiooniga sõidukeid:
Contractor Special – kõvemate vedrudega tagasillal, kasti külge ehitatud tööristakastidega, suuremate küljepeeglite, tagastange astmelauaga, lisavalgustusega ja valikuliselt oli võimalik veel lisada mootoriruumist lisatoite väljavõte elektritööriistadele või muudele seadmetele.
Heavy Duty Soecial – kõvemate vedrudega tagasillal, suurema akuga, võimsama generaatoriga, tagastangel astmelauaga ja lisa voolunäidikutega. Sama põhja peale oli võimalik ka tellida tehase poolt vaguni lisaga auto (voodikohtade ja muu laadsega).
Farm & Ranch Special – kõvemate vedrudega tagasillal, suurema akuga, võimsama generaatoriga, kõrgendatud kasti äärtega.
Auto hind esinduses:
Baas mudeli hind ~2 237$
Huvitavad faktid:
Viienda generatsiooni F100 esistange oli kõige kauem kastusel olnud detail Fordi seerias. Antud stanget kasutati alates 1959-ndast aastas pea 20 aastat muutmata kujul.
1971 toodeti laia kastiga F100 mudeleid 332 131.