1960-ndate popkultuuri ikoon. Elvis Presley sõitis peaaegu samasuguse autoga. Kõik teavad neid meeletult suuri ja kõrgeid tagumisi tiibasid ning neid teravaid paaris tulesid selle tiiva küljes. Rohkem ei olegi vaja ütelda - sellesse autosse peab vähemalt ühe korra elus istuma, et mõista kogu võlu!
Tootmisaastad:
Sellise kerega mudeleid toodeti aastal 1959.
Kere omadused:
1959 alustati antud mudeli kuuenda generatsiooni tootmist. Auto sai väga tuntuks oma kõrgete tagumiste tiivaotstega ja teravate topelt tagatuledega. Kui varasemalt oli mudeli nimetus Series 62, siis 59-ndal aastal muudeti nimi Series 6200-ks. Autol oli mudeli kohaselt täiesti uudne piilarite paigutus ning täiesti erinevad kere jooned. Muudeti kapitaalselt iluvõre ja auto oli jagatud näiliselt sektsioonideks kroomliistudega. Promomisel räägiti auto iluvõrel kasutatud teemanti kujulisi ruudukesi uudseteks ning esmakordseteks, kuid tegelikult kasutati sellist disaini juba 1957-ndal aastal. Kuigi 1960 aastal sai mudel mitmeid väliseid muudatusi (uus esistange, madalamad ja väiksemad tagatiivad, teistsugune iluvõre), siis nimetust seal juures ei muudetud.
Ajal, kui auto turule toodi, olid inimesed antud autost kahel täiesti erineval arvamusel - neile kas meeldis see auto või siis nad vihkasid. Tegemist oli väga paljude uudsete ja täiesti ebaharilike lahendustega. See auto oli viimane Winged 50-s auto. Pärast seda autot muutusid teravad kõrged tagatiivad aina madalamaks, kuni lõpuks sootuks kadusid.…
1960-ndate popkultuuri ikoon. Elvis Presley sõitis peaaegu samasuguse autoga. Kõik teavad neid meeletult suuri ja kõrgeid tagumisi tiibasid ning neid teravaid paaris tulesid selle tiiva küljes. Rohkem ei olegi vaja ütelda – sellesse autosse peab vähemalt ühe korra elus istuma, et mõista kogu võlu!
Tootmisaastad:
Sellise kerega mudeleid toodeti aastal 1959.
Kere omadused:
1959 alustati antud mudeli kuuenda generatsiooni tootmist. Auto sai väga tuntuks oma kõrgete tagumiste tiivaotstega ja teravate topelt tagatuledega. Kui varasemalt oli mudeli nimetus Series 62, siis 59-ndal aastal muudeti nimi Series 6200-ks. Autol oli mudeli kohaselt täiesti uudne piilarite paigutus ning täiesti erinevad kere jooned. Muudeti kapitaalselt iluvõre ja auto oli jagatud näiliselt sektsioonideks kroomliistudega. Promomisel räägiti auto iluvõrel kasutatud teemanti kujulisi ruudukesi uudseteks ning esmakordseteks, kuid tegelikult kasutati sellist disaini juba 1957-ndal aastal. Kuigi 1960 aastal sai mudel mitmeid väliseid muudatusi (uus esistange, madalamad ja väiksemad tagatiivad, teistsugune iluvõre), siis nimetust seal juures ei muudetud.
Ajal, kui auto turule toodi, olid inimesed antud autost kahel täiesti erineval arvamusel – neile kas meeldis see auto või siis nad vihkasid. Tegemist oli väga paljude uudsete ja täiesti ebaharilike lahendustega. See auto oli viimane Winged 50-s auto. Pärast seda autot muutusid teravad kõrged tagatiivad aina madalamaks, kuni lõpuks sootuks kadusid. Series 6200 oli oma ajastu tipp.
Kroomist detailidega ei hoitud samuti selle mudeliga tagasi. Lisaks ka kõrgustesse pürgivatele tagatiibadele, oli ka tegemist kroomdetailide tipuga. Selleks, et oleks rohkem “detaile”, mida kroomida, disainiti autole taha iluvõre, millel puudus igasugune kasulik funktsioon. Cadillaci eesmärk oli saavutada üleni kroomitud tagaosa. Kriitikud on väitnud, et see on ka üks põhjustest, miks pagasiluuk oli nii madalale viidud vähendades pagasi ruumi kõrgust. Cadillac põhjendas, et pagasiruumi ei ole vähendatud ning mahutab sama palju asju, kui varasem mudel ja nende eesmärk oli luua raketi ilmet (autot küljelt vaadates oleks tegemist just kui raketiga).
Varustus:
Standard varustusse kuulusid roolivõimendi, pidurivõimendi, automaat käigukast, duubeldatud tagurdustuled, kahe kiirusega elektrilised kojamehed, ilukilbid, vasak küljepeegel, peegel päikesesirmis.
Lisavarustuse valikus olid püsikiirusehoidja, õhkvedrustus, elektrooniline uste lukustus, elektriaknad, elektriliselt reguleeritav esiiste, automaatselt tumenev näidikute valgustus, elektrooniliselt sulguv pagasiluuk, raadio koos tagumise kõlariga (+ pult lisatasu eest), konditsioneer, udutuled, laia valge servaga rehvid. Lisaks pakuti erinevates esindustes selliseid lisasi: remondikomplekt, põhja kaitse (paks värv), jala lüliti raadiole, lukustatav kütusepaagi kork, jalamatid.
Auto hind esinduses:
Esinduses oli antud mudeli hind 5 080$.
Huvitavad faktid:
1959 a. Cadillacil oli täpselt sama disainiga uks nagu ka tolleaegsel Buickil. GM-i eesmärk oli kasutada ühte ja sama esiust kõikidel GM-i mudelitel.
Üks suurimatest ajenditest kõrgete tagumiste tiibade loomiseks oli tegelikult Cadillaci disainerite võistlus himu Chrysleriga. Cadillac alustas välja ulatuvate tagatiibade kujundamisega 1948 ning oli juba siis selle poolest tuntud. 1958 kujundas Chrysler aga säravamad ja tähelepanu tõmbavamad tagatiivad, mis viis tollal rahva arvamusele, et Cadillac on oma tiibade kujundamisega maha jäänud ning Chrysler on uus “kuningas” kõrgele ulatuvate tagatiibade seas. Cadillaci disaineritel oli selge ja kindel eesmärk – 1959 peavad Cadillaci tiivad olema ägedamad, suuremad ja vingemad, kui Chrysleril.
Kuue aknaga 1959 aasta nelja ukselisi mudeleid toodeti 23 461.